Owau no ka I







水の夢を見るから


行きたいなあ


八重山







































「わたし」(I)は 無より出でて 光にいたる

Pua mai au mai ka po iloko o ka malamalama,

「わたし」(I)は 息吹 いのちを育む

Owau no ka ha, ka mauli ola,

「わたし」(I)は 空(くう) 意識はるか超えた先の 空洞

Owau no ka poho, ke ka'ele mawaho a'e o no ike apau.

「わたし」(I)イドすべての存在

Ka I, ke Kino Iho, na Mea Apau.

「わたし」(I)は 水と水をつなぐ 虹の弓を引く

Ka a'e au i ku'u pi'o o na anuenue mawaho a'e o na kai a pau,

はてしなく続く こころとできごと

Ka ho'omaumau o na mana'o ame na mea a pau.

「わたし」(I)は めぐり入りて 出づる 息吹

Owau no ka Ho, a me ka Ha

見えず さわれぬ そよ風

He huna ka makani nahenahe,

ことば かなわぬ 創始の原子

Ka Hua huna o Kumulipo.

「わたし」(I)は「わたし」(I)

Owau no ka I.









ホ・オポノポノ公式サイト より

「わたし」(I)は「わたし」(I)













今年も沖縄に行きたいので

シェルのイヤリング作りました







..:*°..:*°..:*°..:*°




migiwa tanaka